Spa-structuur – 5 jaar: Wellness Spablue garandeert de spa-structuur tegen waterverlies als gevolg van defecten in de spakuipstructuur gedurende vijf jaar aan de oorspronkelijke klant vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum.

Kuipoppervlak – 3 jaar: Wellness Spablue garandeert het kuipoppervlak tegen waterverlies als gevolg van materiaalfalen, inclusief scheuren, blaren, afpellen en delamineren, gedurende een periode van 3 jaar aan de oorspronkelijke klant vanaf de oorspronkelijke leveringsdatum.

Standaarduitrusting – 2 jaar: Wellness Spablue garandeert de standaarduitrusting van de spa (inclusief de pomp(en), verwarmingselement en bedieningssysteem, LED-verlichtingssysteem en O3-generator, jets, bedieningsventielen aan boord en leidingen) tegen storingen als gevolg van defecten in materialen en vakmanschap gedurende een periode van 2 jaar aan de oorspronkelijke klant vanaf de leveringsdatum.

Jet-inzetstukken (inclusief roestvrij staal) vallen niet onder garantie voor verkleuring of vervaging. Het ozonsysteem en kussens worden gegarandeerd vrij te zijn van defecten in materialen en vakmanschap gedurende een periode van 1 jaar. Zekeringen, filterpatronen en waterdichte spa-beschermhoes zijn slijtonderdelen en vallen niet onder deze garantie.

Optionele Componenten – 1 jaar: Wellness Spablue garandeert de optionele componenten, zoals coverlifter, aromatherapiebox, pop-up tv, dvd-/mp3-speler, iPod/iPhone-dock, pop-up luidsprekers, subwoofer, UV-desinfectieapparaat, pop-up fonteinen en alle andere niet-gen oemde optionele componenten, vrij van defecten in vakmanschap en materialen gedurende een periode van 1 jaar aan de oorspronkelijke klant vanaf de oorspronkelijke leveringsdatum.

Kasten – 2 jaar: Wellness Spablue garandeert dat de kasten vrij zijn van defecten in materialen en vakmanschap gedurende een periode van 2 jaar aan de oorspronkelijke klant vanaf de oorspronkelijke leveringsdatum.

Krassen, evenals vervaging en verwering door blootstelling aan direct zonlicht aan de zijkanten van de kast, worden beschouwd als normale slijtage, die natuurlijk zal optreden in de loop van de tijd, en zijn geen defecten.

Stap, Bartafel, Barkruk – 1 jaar: Wellness Spablue garandeert deze 3 items tegen rotten en structurele barsten gedurende een periode van 1 jaar aan de oorspronkelijke klant vanaf de oorspronkelijke leveringsdatum.

Krassen, evenals vervaging en verwering door blootstelling aan direct zonlicht op deze items, worden beschouwd als normale slijtage, die natuurlijk zal optreden in de loop van de tijd, en zijn geen defecten.

Hoes – 1 jaar: Wellness Spablue garandeert de spa-hoes tegen storingen als gevolg van defecten in materialen en vakmanschap gedurende 1 jaar aan de oorspronkelijke klant vanaf de oorspronkelijke leveringsdatum.

Normale slijtage is geen defect, bij gebruik met de coverlifter wordt slijtage aan het scharnierpunt van de hoes als normale slijtage beschouwd.

Garantie-uitvoering Om service te verkrijgen in geval van een defect of storing gedekt door deze Beperkte Garantie, meldt u dit zo snel mogelijk aan Wellness Spablue en neemt u alle redelijke maatregelen om de spa tegen verdere schade te beschermen. Stuur tegelijkertijd het serienummer van de spa (te vinden op de bovenkant van de bedieningsdoos), een grondige beschrijving van het probleem en foto’s van het onderdeel met het probleem naar Wellness Spablue. Na het tonen van het aankoopbewijs en het bewijs van het defect of de storing, zal de fabrikant van Wellness Spablue het defect of de storing corrigeren volgens de voorwaarden van deze beperkte garantie. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor de benodigde onderdelen voor reparatie binnen deze beperkte garantie. Stuur alleen de benodigde onderdelen voor reparatie (inclusief de expreskosten). Wellness Spablue behoudt zich het recht voor om de klant te vragen de kapotte onderdelen terug te sturen voor inspectie (de expreskosten voor het terugsturen van het onderdeel moeten worden betaald door de gebruiker/klant).

Als Wellness Spablue vaststelt dat reparatie van de spa-kuip van het gedekte defect niet haalbaar is, behouden we ons het recht voor om een vervangende spa van gelijke waarde aan te bieden tegen de oorspronkelijke aankoopprijs van de defecte spa. Vervanging van de spa gebeurt alleen naar goeddunken van Wellness Spablue. Redelijke kosten voor het verwijderen van de defecte spa, en de levering en installatie zijn de verantwoordelijkheid van de spa-klant. De vervangende spa behoudt het resterende deel van de oorspronkelijke spa-garantie. Garantie op het kuipoppervlak als volgt: 100% vergoeding staat gelijk aan een nieuwe standaardconfiguratie spa binnen een jaar. Voor het tweede jaar van garantie, 50% vergoeding staat gelijk aan een nieuwe standaardconfiguratie spa; Voor het derde jaar, 30% vergoeding staat gelijk aan een nieuwe standaardconfiguratie spa. Spa-hoes, stap en andere spa-opties zijn niet inbegrepen.

Uitsluitingen: Alle garanties hieronder zijn nietig als de spa is onderworpen aan wijzigingen (inclusief accessoires na de markt), misbruik of verkeerd gebruik, of als er enige reparatie aan de spa is geprobeerd door een niet-gecertificeerde elektricien. Wijzigingen omvatten maar zijn niet beperkt tot, wijzigingen aan de componenten, vervanging van componenten of toevoeging van componenten zonder schriftelijke autorisatie van Wellness Spablue. Misbruik omvat onzorgvuldige behandeling van de spa, schade veroorzaakt door onjuiste en/of niet-gecertificeerde elektrische aansluitingen, het niet volgens de instructies in de handleiding van de eigenaar bedienen van de spa, inclusief onjuiste opstartprocedures, elk gebruik van de spa of een van zijn componenten in een toepassing waarvoor het niet is ontworpen, en schade veroorzaakt door een onjuiste chemische balans (inclusief schade aan spa-componenten veroorzaakt door kalkaanslag als gevolg van slechte waterchemie), ijs in de spa, schade aan het oppervlak van de spa door niet-opgeloste desinfecterende chemicaliën die op het oppervlak liggen of als onze spa voor commerciële doeleinden is gebruikt. De spa-hoes is niet gegarandeerd tegen waterabsorptie of schade als gevolg van waterabsorptie. Elke schade als gevolg van onjuist gebruik van de spa-hoes op enigerlei wijze valt niet onder de garantie. Elke schade veroorzaakt door het verplaatsen van de spa of onjuiste installatie (inclusief onvoldoende voorbereide of ongelijkmatige grond) wordt beschouwd als misbruik en eventuele schade aan het materiaal of vakmanschap van de spa-kast en vloer tijdens het transport of de behandeling zijn uitdrukkelijk uitgesloten van de beperkte garantie.

Feedback over de externe verschijningskwaliteit van de spa, inclusief schade aan assemblageonderdelen of het ontbreken van assemblageonderdelen op de spa (inclusief kussens, kasten, jets, LED-verlichting, pompen, enz.) gemeld na negentig dagen (90 dagen) na levering vallen niet onder garantie.

Wellness Spablue is niet verantwoordelijk voor problemen met het elektriciteitsbedrijf of onjuiste elektrische installaties, schade of gebrek aan prestaties als gevolg van hoge of lage spanningen buiten de bedrijfsparameters.

Wellness Spablue is niet verantwoordelijk voor software- en productupgrades gedurende de levensduur van de spa.

Wellness Spablue sluit uitdrukkelijk garantiedekking uit voor een van de volgende zaken: Natuurrampen, waaronder maar niet beperkt tot schade als gevolg van bliksem, storm, overstroming, bevriezing, brand en andere natuurrampen. Elke spa die is geïnstalleerd voor commercieel gebruik. Elke storing veroorzaakt door onjuist gebruik van de hoes of schade aan het oppervlak van de spa door de spa buiten te laten zonder de hot tub-cover in plaats. De warmte die ontstaat door de spa in direct zonlicht te laten zonder een cover kan oppervlakteschade veroorzaken aan het acryl en kan ook plastic onderdelen vervormen, waardoor sommige fittingen gaan lekken of ophouden met werken als gevolg. Deze gebeurtenissen vallen niet onder de garantie. De hot tub-cover moet op de hot tub worden gehouden wanneer deze niet in gebruik is.

Krassen of microcrazing in het kuipoppervlak van de spa vallen niet onder deze Beperkte Garantie. Microcrazing wordt gedefinieerd als een gebied van kleine glanzende lijnen die zichtbaar zijn op sommige delen van het oppervlak van sommige thermoplastische platen. Dit fenomeen, hoewel zeldzaam, komt voor bij veel soorten kunststofplaten. De oppervlakken van thermo-gevormde acryl hot tubs zijn niet immuun voor deze mogelijkheid.

Schade veroorzaakt door niet-goedgekeurde desinfectiemiddelen zoals tri-chloor, zuren, calciumhypochloriet, natriumhypochloriet, peroxiden, elk desinfectiemiddel dat onopgelost op het oppervlak van de spa blijft, vallen niet onder deze garantie. Alle desinfectiesystemen die in de spa worden gebruikt, moeten voorafgaand aan de installatie door de fabriek zijn goedgekeurd, anders vervalt uw garantie.

ALLE GARANTIES: De hierin opgenomen garanties zijn alle garanties die Wellness Spablue aan de klant verstrekt, en voor zover toegestaan door de wet. Alle garantieclaims moeten worden ingediend binnen de garantieperiode. Wellness Spablue behoudt zich het recht voor om componenten of materialen te repareren of te vervangen naar eigen goeddunken. De fabrikant is niet verantwoordelijk voor verklaringen of voorstellingen gemaakt in welke vorm dan ook die verder gaan dan, breder zijn dan, of inconsistent zijn met enige geautoriseerde literatuur of specificaties verstrekt door Wellness Spablue.